Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> CostPocket> Aktiveerimine> Kui olen CostPocket teenust kasutanud juba Standard Books programmis ja mul on CostPocket konto olemas, kas saan seda sama kasutada uues Standard Books programmis?

Įveskite raktinį žodį arba peržiūrėkite temų meniu žemiau

Atnaujinta 13. June 2023

Kui olen CostPocket teenust kasutanud juba Standard Books programmis ja mul on CostPocket konto olemas, kas saan seda sama kasutada uues Standard Books programmis?

Sul on olemas CostPocket konto ja oled seda Booksiga juba kasutanud. Kui soovid teenust uue andmebaasiga edasi kasutada või uuesti aktiveerida, siis toimi järgnevalt:

1. Vali moodul Üldine > Seadistused > CostPocketi teenuse seadistused

2. Avanenud seadistuse aknas sisesta oma olemasoleva tsekk.ee konto andmed (CostPocket login token, Konto e-mail, Nimi ja perenimi). Need andmed leiad CostPocket keskkonnast.

3. Kui oled olemasoleva konto info sisestanud, vajuta Salvesta.
Seadistuse aken suletakse.

4. Suundu CostPocket teenust aktiveerima moodulisse Üldine > Seadistused > E-teenuste seadistused > osa “Muud teenused”.

Ar ši instrukcija padėjo rasti sprendimą?

Dėkojame už atsiliepimus! Prašome pridėti savo el. pašto adresą, kad galėtume atsiųsti alternatyvų sprendimą.
Ačiū už atsiliepimus!
Komentaro siuntimas nepavyko

Pagrindinės naujienos: HansaWorld verslas buvo perleistas Excellent LT UAB

20. January 2025

Nuo 2025 m. sausio 1… Skaityti toliau

Standard ERP verslo programinė įranga plečiasi į Lietuvą ir Suomiją!

02. January 2025

Tiek Estijoje, tiek Latvijoje debesų… Skaityti toliau